bottegaverde.ro

Boicotarea produselor care-si fac publicitate la Antena 3

Airwaves, AirWick, Altex, Always, Anticârcel, Apuretin, Ariel, Aspasia, Bancpost, Billa, Bixtonim, Blue Air, Calgon, Catena, Cif, Cillit Bang, Clear, Coccolino, Coldrex, ColonProtect, Cymbio, Dero, Delik’at, Dove, Dr. Oetker, eFortuna.ro, Favio, Feminost, Fervex, Fumarosept, Garnier, Gerovital, Gillette, Head&Shoulders, IWhite, Ibusinus, Kebene, Kinder, Korill, L’Oréal, Lacalut, Lajumate.ro, Le Petit Marseillais, Listerine, McDonald’s, Mr. Proper, Mucosolvan, NESCAFÉ, Nicorette, Olynth, Oral-B, Orbit, Oskar (vopsea), Ovoron, Procter&Gamble, Pampers, Pantene, ParaSinus, Paralela45ro, Penny Market, Peugeot, Praktiker, Prostenal, Purina, Renault, Rompetrol, S-Line, Samsung, Scholl, Selgros, Sensiblu, Sentimente Ro, Supramax, Timişoreana, Triferment, URObiotic, Urinal, Vedixin, Viva Credit, Vodafone, Whiskas, ZUZU, Zenella Med

0

boicot-antena-3Un prim brand a anuntat public ca nu mai are reclame la Antena 3, dupa ce internautii au lansat o campanie de boicotare a produselor care-si fac publicitate la televiziunile trustului Intact.

“Ati calculat riscurile finantarii unui post ca Antena3?”, a scris un internaut pe pagina oficiala de Facebook a Raiffeisen Bank Romania.

“Buna ziua, Raiffeisen Bank nu mai are reclame pe postul Antena 3. Va multumim si va stam la dispozitie pentru orice intrebari legate de produsele si serviciile noastre”, a fost raspunsul oferit de reprezentantii banii, pe reteaua sociala.

 

Un alt brand a reactionat public dupa campania care indeamna la boicotarea produselor care-si fac reclama la Antena 3.

Reactia vine de la Zuzu, care transmite ca isi pretuieste consumatorii si nu sustine “nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca distrug, dezbina si dezumanizeaza”.

Zuzu nu face trimitere directa la plasarea de publicitate la Antena 3, insa mentioneaza ca se adreseaza tututor consumatorilor “indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri”. In mesaj, insa, nu se mentioneaza clar daca va lua vreo masura in cazul publicitatii difuzate de Antena 3.

“Buna sa va fie inima! Sunt Zuzu de la Albalact, sunt un brand suta la suta romanesc, exist de peste un deceniu, ma straduiesc sa aduc produse de calitate, am inovat si am dezvoltat piata de lactate din Romania, am devenit un brand cu care romanii se pot lauda si am in continuare planuri de investitii si dezvoltare. Pentru mine lucreaza o echipa frumoasa de profesionisti, intr-o fabrica mare din Alba – judetul care are una dintre cele mai bune cresteri economice din tara.

Sunt Zuzu si exist de peste un deceniu pentru TOTI consumatorii romani, indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri. Sunt Zuzu si nu sustin nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca stiu ca distrug, dezbina si dezumanizeaza. Sunt Zuzu si, ca multe alte brand-uri nationale, imi pretuiesc consumatorii si le multumesc pentru sprijinul de ieri, de azi si dintotdeauna!”, se arata in mesajul postat pe Facebook Zuzu.

Reactia internautilor

Zeci de internauti au reactionat, la randul lor, si au indemnat Zuzu sa dea un raspuns ferm: fie sa-si retraga reclamele de pe Antena 3, fie sa respinga vehement boicotul.

“Draga Zuzu, banii pe care ii dai pe publicitate la Antena 3 exact asta fac: intretin ura si razboiul (social). Daca stii ca ura si razboaiele distrug, ca dezbina si dezumanizeaza, fa un gest simplu: nu le mai finanta. Sunt destule canale de comunicare prin care poti ajunge la consumatori. In schimbul celor citiva lei pe care ii vei pierde, temporar, daca nu mai finantezi linsajul mediatic, vei cistiga respect. Zuzu vrea respectul consumatorilor sai, nu? (Draga Zuzu, daca vei invata sa scrii si cu diacritice, chiar ca ai cistigat partida.) “, transmite un utilizator.

“Faceti un calcul. Platiti reclama la Antena 3 dar primiti si reclama pe post si antireclama pe facebook. Facebook bate. Asa ca platiti mai mult pt antireclama”, arata un alt internaut.

Obey Antena 3

Internautii au creat si o pagina de Facebook – Obey Antena 3 – in care sunt prezentate brandurile care-si fac reclama la Antena 3.

Capturile facute in pauzele publicitare sunt insotite de mesaje ironice si de jocuri de cuvinte. De exemplu, la Loreal, sloganul pus de internauti e “Incepe in saloanele de tortura (in loc de coafura)

O listă incompletă a brandurilor care ajută Antena 3

Airwaves, AirWick, Altex, Always, Anticârcel, Apuretin, Ariel, Aspasia, Bancpost, Billa, Bixtonim, Blue Air, Calgon, Catena, Cif, Cillit Bang, Clear, Coccolino, Coldrex, ColonProtect, Cymbio, Dero, Delik’at, Dove, Dr. Oetker, eFortuna.ro, Favio, Feminost, Fervex, Fumarosept, Garnier, Gerovital, Gillette, Head&Shoulders, IWhite, Ibusinus, Kebene, Kinder, Korill, L’Oréal, Lacalut, Lajumate.ro, Le Petit Marseillais, Listerine, McDonald’s, Mr. Proper, Mucosolvan, NESCAFÉ, Nicorette, Olynth, Oral-B, Orbit, Oskar (vopsea), Ovoron, Procter&Gamble, Pampers, Pantene, ParaSinus, Paralela45ro, Penny Market, Peugeot, Praktiker, Prostenal, Purina, Renault, Rompetrol, S-Line, Samsung, Scholl, Selgros, Sensiblu, Sentimente Ro, Supramax, Timişoreana, Triferment, URObiotic, Urinal, Vedixin, Viva Credit, Vodafone, Whiskas, ZUZU, Zenella Med

68 Vizualizari
 zwiększyć wytrysk

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of