Prima ta sursa de minciuna!

Concedieri la CFR!!

Este ceva normal ca intr-o tara. unde coruptia in justitie de de 99,99% ca jaful national sa fie sfant. Asa se face ca: toate institutile de stat. sunt niste gauri negre.si implicit majoritatea angajatilor in scaune de conducere,si nu numai. din aceste institutii sunt niste putori ordinare.puse acolo doar pentru a aduce bani la partidele politice. normal pe salari uriase,tot aceste putori si-au angajat acolo. progeniturile,amentele,amantii,veri, matusi,unchi,neveste,afinii. si ce mai vor muschi lor.

Sa luam un nume CFR:

Sursa FOTO: jurnaluldebuzau.ro

CFR este o gaura neagra la buget. salari angajati enorme,prime etc. pretul la bilete exorbitant de mari. conditile din trenuri, execrabile. In acesta „institutie” sunt angajati multi frecatori de menta salar mare, randament zero. Rezultat pierderi enorme:

Pierderi CFR SA in 2010. CFR a inregistrat pierderi, de circa 300  milioane de euro,

Pierderi CFR SA in primele 9 luni ale anului 2011.CFR a inregistrat de aprox.56% mai putin fata de 2010.asta inseamna aprox.160 milioane de euro,

Cineva le-a gand rau. asa se face ca in urmatoarea luna, aprox. 1.100 de angajati de la CFR, vor fi disponibilizati.In mare parte este o veste buna. Dar cu siguranta nu vor fi dati afara putorile de la birouri.si pilele mentionate de mine mai sus. asa se face ca javrele cu salari babane raman pe pozitie.

Deci frectie la un picior de lemn.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
13 Vizualizari
1 Comentariu
  1. ByREV spune

    Aici e o mare problema … putem implica jucatori importanti in falimentarea indirecta a CFR-ului, dar nu putem omite pe cel mai mare dintre ei: Statul Roman si Guvernele perindate in ultimii 20+ de ani.

    De ce crezi ca nu mai are CFR-ul clientela serioasa pentru transportul de marfa si de ce calatorii prefrea autocarul decat trenul ?

    Pentru ca taxele pentru camioane si masini de mare tonaj sunt de cel putin 10 ori mai mici decat ar fi in realitate, si in special rovinieta.

    De ce crezi ca se asfalteaza in fiecare an jumate din romania ? Pentru ca aproape nimic nu se mai aduce in vagoane pe sina de cale ferata, acum vagoanele sunt pe roti din cauciuc … care distrug asfaltul zi de zi !

    Asadar, daca CFR-ul ar avea clientela, ar avea si bani, asta’i clar… dar cine ar pierde in ecuatia asta ?

    1. PETROM – consumul de combustibil diesel ar scade enorm de mult.
    2. Asfaltangii – fara camioane care sa distruga sistematic si sigur an de an drumurile tarii, ei ar ramane fara paine !
    3. Statul – scaderea vanzarii de combustibil se traduce in venituri substantial mai mici din accize, deci nu e bine 🙂

    Daca erau bani , aveam si noi trenuri serioase si frumoase, nu „mocanite” cu 40kmh cand japonezii merg cu 400 media 🙂

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Lasă un răspuns